גנץ הבהיר כי לא יתפשר על אף דרישה: הליכוד: "גנץ החליט בחירות"

    איתי גדסי No Comments on גנץ הבהיר כי לא יתפשר על אף דרישה: הליכוד: "גנץ החליט בחירות"

    למרות המו"מ והרצון להגיע לפשרה מול הליכוד, גנץ שינה את הטון היום ובעדכו לחברי הכנסת הבהיר כי כלל הדרישות שלו עומדות בעינם והוא לא מוכן להתפשר על אף סעיף, "ירצו יקבלו לא ירצו יהיו בחירות". בליכוד הגיבו: "בעקבות המאבק הפנימי בכחול לבן, גנץ חזר בו מכל ההסכמות שהושגו במשא-ומתן"

    נתניהו וגנץ במליאה
    גנץ ונתניהו צילום: עדינה ולמן, דוברות הכנסת
    22:21
    30.04.24
    צבי טסלר No Comments on גל של התייקרות מחירים לאחר הפסח | הסל המשתלם

    התכניות האחרונות

    ארכיון תוכניות

    פוסטים אחרונים

    תגיות

    גנץ החליט – בחירות: לאחר הודעה על קידום מו"מ מול הליכוד ודחיית ההצבעה על התקציב, יו"ר כחול לבן השר בני גנץ בישיבת זום היום (שני) לחברי המפלגה, עדכן את חברי הכנסת כי שוחח עם ראש הממשלה והבהיר את חמש הדרישות העומדות על הפרק כעת על מנת לקדם את החקיקה בנושא התקציב ולהשאיר את הממשלה:

    הבטחת העברת תקציב לשנת 2020-2021. בנוסף, אישור תקנון ממשלה. כמו כן גנץ דורש העברת כל המינויים התקועים. על סלע המחלוקת אבי ניסנקורן הבהיר גנץ כי שר המשפטים יישאר בתפקידו ולא יהיו שינויים שיפגעו בשלטון החוק. ועל ההסכם החשוב ביותר אמר גנץ כי הוא דרוש סגירת כל נקודות היציאה להתחמקות מהרוטציה.

    גנץ סיים את דרישותיו במשפט של נתניהו, "ירצו יקבלו. לא ירצו, יהיו בחירות".

    מהליכוד נמסר בתגובה: "בעקבות המאבק הפנימי בכחול לבן, גנץ חזר בו מכל ההסכמות שהושגו במשא-ומתן בין כחול לבן והליכוד, לרבות ההתעקשות שלו לאפשר לניסנקורן להמשיך בהפיכה פקידותית-משפטית העומדת בניגוד להסכמים הקואליציוניים".

    בליכוד הבהירו, "הליכוד עומד איתן נגד הפיכה זו של השמאל שרומסת את הדמוקרטיה ברגל גסה".

    בסיום ההודעה נכתב, "מצער שגנץ החליט לגרור את המדינה לבחירות מיותרות בעיצומו של משבר הקורונה. במקום לאפשר ממשלה יציבה שעובדת למען האזרחים, גנץ ממשיך לדבוק ברעיון של "ממשלה בתוך הממשלה" בניסיון כושל לקושש קולות למפלגתו המתפרקת".



    0 תגובות